W związku z nowelizacją ustawy Prawo Budowlane (Dz.U z 2020 r. poz.1333 ze zm.) od dnia 19 września 2020 r., organ administracji architektoniczno-budowlanej zamieszcza zgłoszenia na Biuletynie Informacji Publicznej , na okres nie krótszy niż 30 dni i nie dłuższy niż 60 dni, po tym terminie zgłoszenia będą automatycznie usuwane.
"Art. 30a. [Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej]
W przypadku zgłoszenia budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1-3, przebudowy, o której mowa w art. 29 ust. 3 pkt 1 lit. a, oraz instalowania, o którym mowa w art. 29 ust. 3 pkt 3 lit. d, z wyłączeniem obiektów budowlanych usytuowanych na terenach zamkniętych, ustalonych decyzją Ministra Obrony Narodowej, organ administracji architektoniczno-budowlanej zamieszcza, na okres nie krótszy niż 30 dni i nie dłuższy niż 60 dni, w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej obsługującego go urzędu w terminie 3 dni od dnia:
1) doręczenia zgłoszenia - informację o dokonaniu zgłoszenia, zawierającą imię i nazwisko albo nazwę inwestora oraz adres i opis projektowanego obiektu;
2) wniesienia sprzeciwu - informację o dacie jego wniesienia;
3) upływu terminu, o którym mowa w art. 30 ust. 5 - informację o braku wniesienia sprzeciwu."